poniedziałek, 27 października 2014

Analiza diagnozy wstępnej z języka polskiego dla klas pierwszych


analizowany wynik
kl. I a
kl. I b
kl. I c
kl. I d
średni wynik klasy
23 p.
21,86 p.
23,97 p.
30,14 p.
najwyższy wynik
37 p.
33 p.
35 p.
40 p.
zadania najłatwiejsze
2,3,4,7,11
2,3,4,7,11,14
2,3,4,14,16
2,3,11,14,16
zadania najtrudniejsze
9,13,15,18
6,10,12,13,15
1,9,13,18
13

Wnioski:

  •      utrwalać wiedzę o rodzajach i gatunkach literackich
  •       redagować plan wydarzeń w postaci równoważników zdań
  •       ćwiczyć poprawność ortograficzna i interpunkcyjną
  •       doskonalić rozróżnianie części mowy, w tym zaimki
  •       pracować nad wzbogacaniem słownictwa oraz poprawnością stylistyczno –językową. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz